Hürriyet

15 Mart 2010 Pazartesi

Uyku

Uzun zamandır ağır uykusuzluk çekiyorum. Hayır, bir Tyler Durden gibi enerjik değilim gün içerisinde. Çoğu zaman 'uyuşuk' sıfatıyla da tabir edildiğim olmuştur. Ama bunu bana hiç çekinmeden etiketleyenler bilmezler ki, neredeyse bir 6 yıldır bu derdin çilekeşiyim. Sabah 9.30'da ders var. Hala adını hatırlayamadığım bir kadına ait. Pazar araştırması. İyi kadın belki ama ben hala ne boka aldığımı bilmiyorum dersi. Uyumam ve vaktinde uyanmam lazım. İlk haftalarda fazlasıyla dağınıklık yaptım. Bahar dönemi her zaman risklidir. Çok iyi biliyorum bunu. Şeytanlar kurcalıyor insanın aklını bu mevsimde. Az önce kız arkadaşımın dediği 'karınca yolu' gibi, bu mevsimde de şeytanlar beyinleri delik deşik ediyorlar.

Uyanmam lazım, yazı yazmam lazım, CV'mi toparlamam lazım. Hala güncellenmeyi bekliyor şu ana kadar yaptıklarım. Ama o kadar boktan ki durum, şu anda eklemek istediklerimi yazsam da bir şey değişmeyecek. Şapka Takımı en azından CV'de çok çakma durur herhalde, ortada bir kanıt bile yok çünkü. Gerçi ilginç bir şekilde şu ana kadar deli gibi didinip, deli gibi eleştirilen kimseyim. Başarısız insanların hedef tahtası durumuna gelmek büyük zevk. Zira çoğu zaman sikimde olmuyorlar. Bunca sene sonra farkettiğim bir gerçek şu ki; vicdana diğerlerinden fazla önem veriyorum. ama vicdan prensiplerim ? diğerlerinden de farklı. Ben bu işi yapıyorum arkadaş, mevzu bu.

Yarına yetişmem lazım. Saat 2. Uyumam lazım. Ya bir şey okurum, ya bir şey karalarım bu saatte ayaktaysam ve ertesi gün erken kalkmam gerekirse. Başka bir şeyler yapmak inanılmaz huzursuz yapıyor beni.

Laptobun şarjı da bitmek üzereymiş. Ben en iyisi kaçırmayayım bu fırsatı. Dilime takıldı 'Hazırcevap' onunla kapanışı yapayım;

'hayata dair hazırcevaplar var
öyle çok düşünüp kendini heba etme sen
biraz oku dolaş yaşa işte
kimseye kötülük etmeden
kimseye kötülük etmeden

kalbini kırarsa hayat derin bir nefes al,geçer
ah bu yanar döner hayat sakın küsme
gün olur, rüyalarından geçer

ah öteki'm tatlı şaşkınım
gel sen inanma benim her sözüme
kelin merhemi olsa sürmez mi
ve aşkın yüzü olsa gülerdi yüzüme

dilin yaresi pek acıtmaz
aşk yarasından yoktur öte
öyle her çiçekten bal alınmaz
niyet oynaktır dikkat et nefsine
korkacak bir şey yok nefes al gitsin

hayat güzeldir neticede
biri aşk derse önce kalbine sor
kim ne derse yalan o ne derse öyle'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder