Hürriyet

21 Şubat 2011 Pazartesi

Abla sen naapıyosun?

Giriş; Allah’ım sen konuyu biliyorsun amin.

Neyse, çok fazla sevgili/ eski sevgili bahsedebilecek yapıda biri değilim. Ondandır ki, vay neden benden bahsetmedin, vay beni artık sevmiyon diyen çok sevgilim oldu ki, ya sabır… giriş cümlesini defalarca tekrarlarım bu mevzu üzerine.

Sevgili, gider eski de olur ne bileyim sevgi vardır, saygı vardır artık ara ara görüşürsün edersin falan. Ne bileyim bazen akıl danışırsın iyi olur. Yani çoğunlukla bende ya böyle oldu, ya da sittin sene görüşmedik zatı alileriyle. Bu da normal prosedür sonuçta. Bana ne lan, ne yaşandıysa yaşandı dersin, siktiri çekersin. Çok mantıklı.

Lakin saat içerisinde ikinci kez klavye başına geçmemin sebebi hanım abla var ki, çok mantıksız lan. Anlamsız tacizler, yok taciz ağır oldu ama neden ben?! dediğim çok oldu. Kendisini 4-5 ayda bir hatırlatması, sonra aniden kaybolması falan da cabası. Tam deli işi.

Şöyle vuku buluyor sıklıkla; gece 11-12 civarında ‘Naber?’ temalı bir mesaj geliyor –ki son sefer küt diye bitirici cümleli mesaj attı- elde telefon hayatın anlamını düşündüm. Normal insan, uyur sevişir ne bileyim bir şeyler yapar o saatlerde. Bir gün halvet esnasında böyle bir mesaj gelecek diye çok korkuyorum lan!

Bir de çok spesifik kelimeleri var. Mittabi ayrılık anından itibaren numarası kafamdan da, telefondan da silindi kendisinin. Yine de mesaj attığı zaman şıp diye tanırım kim olduğunun. Gören de büyük aşk sanacak di mi mk? Yok yau, ben hazırlıktaydım o esnada. Birkaç ay işte. Hatırlamakta bile zorlanıyorum ki şu anda.

Şimdi o malum mesaja gelelim; ‘İyi geceler pisi?’ Şimdi şu pisi olayının nereden çıktığını anlattırmayın bana tekrar. ‘Miyav’ işte özetle.

Gece yarısında gelen mesaj bu. Öncesi sonrası yok. Ne istediği de bilinmiyor. Arasan sorsan, desen ki; ‘abla sıkıntı mı var’ amaçlı, telefonu da açmayacak biliyorum. La ne sikime yapıyorsun şu eziyeti sen bana abla? Müsabakanın mağduru da bendim diye hatırlıyorum, hatta en son birkaç ay önce beni muhatap alarak saçmaladığında da bir dolu övgü dizmiştin, ki zaten biliyorum ne kadar iyi bir sevgili olabileceğimi.

Şimdi lokal yağışlarla devam etti mesela. Art arda yazsam mesajları, benim olayı anladığım kadar anlarsınız. Öyle gidiyor diyaloglar.

Velhasıl, ya siktirin görüşmeyin, ya da arada bir akli melekelerim uğradı mı buraya sorusuyla gelmeyin eski sevgiliye. Sevişiyoruz mk. Komşular bir yandan, siz bir yandan. Tey tey.

Şimdi hatırladım; ben de en son yaptığının üzerine çalıştığı yere gidip, elini ayağına dolamıştım. Nehe kovuldu sonra evet.

Kapanış; allahım sen konuyu biliyosun. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder