Hürriyet

22 Şubat 2011 Salı

aksiyon raporu

Oha çılgın yorgunum lan. Şöyle oldu; Halil Reyiz’in yareni geldi İstanbul’dan. Rica etti, eli direksiyon tutan yekpare adam olduğum için. Karşılığında Brownie İntense verdi lan eheh! Sevdim bu ticareti ben. Gerçi 2 saat kadar tahminm edilebilecek kaba yerlerim uyuştu. Hiç bana göre değil yolculuk. 196’da bile çoğunlukla ayakta durmamın sebebi de bu sanırım. Boş yer bul, otur, sonra in durakta falan. Tehey, uğraşılcak iş değil hacı. Ben de uğraşmıyorum.

Neyse, herkes her yandan plan yapıyor. Ben de tüm iyi niyetlimle ‘evet gelirim diyorum.’ Esasen gönlüm zengin, yani kartımda 14 lira olması, tek olmadığım sürece sıkıntı değil muhakak ki. (nasılsa birine dayanırız, amin) allahım sen mevzuyu biliyosun, amin.

Yarın gece KafePi, evet orda dayanabileceğim biri olmayacak. Sponspor arıyorum kendime esasen. Bulucaz bulucaz. Allah’ım sen cümleyi biliyosun, amin.

Ertesi gün de, yine Alsancak ve tekrar Alsancak olacakmış. Gerçi bu planlı falan. Sanırım yani. Planlı olduğunu nerden mi anlıyoruz; 4 çift + yiğit olmasından.

Lafı gelmişken, adaptasyon süreci yaşamayacak birini arıyorum lan Perşembe günü için. Rakı falan içebilsin... allah’ım...

Perşembe zaten boş günümmüş. Ben bi benim liseye uğriyim, 1,5 sene oldu zaar gitmeyeli. Işte en son birini Koç’a soktuyduk, o zaman gitmiştim. Zaten şimdi gitmezsem bir daha ne zaman giderim meçhul.

Salı gecesi aksiyon raporum budur.

Allam sen olaya hakimsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder