Hürriyet

28 Şubat 2011 Pazartesi

Günlerden bir gün

‘Öfke yangınlarından kurtulsan’

Ama ben başıma gelecekleri biliyordum. Ben bunları ayık yapamam zaten deyip, sardırmam bir şeylere... Sonracığıma daha önce yaptığım pazarlık falan. Iyi gördüm yani. Kaç kişi bunu yapabilir ki? Ben bedel ödeyeceğim şimdi müsaadenizle. 3 testten de kalmak, başarılı bir hayatın sonucunda olur. Kalbim hızlı atıyor son zamanlarda. Aslında biliyordum, hep derdim kalbim yada midem götürcek beni diye. Şimdi ciğer de girdi işin içine. Nefessiz kalmak, boğulayazmak falan habercisiydi. Bir de sıkıntı... sıkıntı... bir mucize olmadı ki, sıkıntıyı atalım. Ben de gittim dayandım alkole. Fazlasıyla dayandım, kurtulmak için. Tetiklemiş işte.

Şimdi bakıcaz. Eski bi arkadaş gelicekmiş yarına, ne birlikteyken, ne sonrasında gelmemişti İzmir’e. Şimdi de, vedaya ya da, siktir lan git diyet uygula diyecek. Ikisinden biri.

’sanki yillardir uzaktayim ben
ozlemlerin hep sessiz derinden
ama yalanlar gorurum hala
burdan bakinca su sonsuz dunyaya
olsun demek de zor artik
cocuk duslerimiz yok artik’

inattan vazgeçmem ama. Daha birkaç gün önce yazdıydım ben bu inadı. Yoruldum şimdi, uzanıyorum bir süredir yaptığım gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder