Hürriyet

6 Şubat 2011 Pazar

Sizin Aşklarınız Biraz Dandik

Bambaşka kafalardasınız, ben de öyleyim. Ama bu sefer ben daha tekilim, siz daha da kalabalıksınız. Çoğunluk kendini normal kabul edeceğinden, muhtemelen beyni çizilen ben oluyorum. Yine de bir şey itiraf edeyim mi? Ben daha çok eğleniyorum.

Filmlerde gördüğünüz adamlara/kadınlara aşık oluyorsunuz, her karşınıza çıkanı onlara benzetip sonra büyük hayalkırıklıkları dökülüyor üzerinize, baştan aşağı. Benimse bir beklentim yok, onların senaryo olduğunu, tamamen hayalgücünden ibaret olduğunun farkındayım. Seslerini kapatınca, fon müziği de susunca o zırladığınız aşkların aslında hiç olmadığını söylemek bu saatten sonra komik olur sadece.

Dostlarım... vardı. Kimbilir neredeler? Uzun zamandır çok ıssız buralar. Aynı kişiler, aynı suratlar. Gerçi her şey şahit ki, onlarndan da farklı beklentilerim yok. Ama sadece tanıdık olmayan bir şeyleri özlüyorum. Bu hayatta gözümü karartan şey de biraz bu sanırım. Sırf yeni oldukları için birilerine katlanmalar, evden uzaklaşma isteğim vs. Sırf macera için, sırf renk gelsin diye. En azından çabalıyorum. Bundan sonra başıma geleceklerden korkmuyorum. Korkarsam ölürdüm zaten, ölmüyorum da.

Velhasıl, siktir. Olay hayatta kalmak değil, olay kendinle barışık yaşamak.

'Gözün hep ufukta olsun'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder