Hürriyet

1 Mart 2011 Salı

son bir söz

Anlaşıldığı kadarıyla ileri demokrasi blogger'ı da vurmak üzere. Hatta yer yer vurduğu iddia ediliyor. Yani, Ttnet abonesi olarak son saatlerimiz kendisiyle ilgili.

Ben bu ülkeye dair hiçbir şeyden hazzetmiyorum. Benim için bir şeylerin iyi ya da uygun olduğunu düşünen insanların, benden daha nitelikli olduğunu sanmıyorum. Liseden beri bütün yazılarımı toplayıp, ileride hem kendi arşivimi hem de iş hayatında bir referans olarak verebileceğim bir parçamı birileri bu gece çalıyor.

Digiturk üyesiyiz evde halihazırda. Blogspot üzerinden yayınlanıyormuş o dünya rezili Tsl maçlarınız. Siz de bundan dolayı bütün kullanıcıları iki gram zevkini sokup çıkarıyorsunuz yerin dibine. Benim için düşünmeyin, kendinizi düşünün. Komik oluyorsunuz.

Ve evet, total 10 takipçim, hoşçakalın. Zaten istesek birlikteyiz, istediğimiz zaman. Sevgilerimi sunarım.

1 mart 2011, İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder