Hürriyet

1 Mart 2011 Salı

Bir Alex

Geç uyanmak, hiç uyanamamaktan daha iyi. Zaten ders programım da bir devlet lisesi gibi olduğu için, geç ya da erken uyanmışım kimsenin sikinde değil. Olmaması da lazım zaten, normali bu en azından.

Al sana brief, fakülte videosu çek, ayrıca İzmir’e doğalgaz geliyor, onun kampanyasını hazırla. Sikmeseler bari. Olacak, o da olacak. Sıkıldım. Sıkılınca miyavlarım ya da daha beter şeyler yaparım çocukça. Bahar ilaç aldı, sonra jelatin kelimesini şu anda uygun gördüğüm şeyi bıraktı masaya. Ben de parçaladım bunu her parçada tek tablet yeri olacak şekilde. Ajansta elden ele dağıtmaca oynamadım. Şöyle oluyor bu oyun; bi parçayı alırsın eline, Perkin’e uzatırsın, bunu Elç’e ver, o da Onur’a versin dersin. Elden ele, dünyanın en gerizekalı cismi sınıfı dolaşır. Mevzuyu çakanlarla birlikte eğlenirsin.

Normalde şu saatte Almanca olması lazımdı ama zaten yeterince ‘Wunderbach’ olduğu için her şey, gerek yok kendisine. Bu arada, bu gece ne bok yiyeceğim yine, yeni ve yeniden meçhul. Baya baya aylar sonra boşlukta kaldım. Şu benim son durumlar olunca, Paris işi de çabuklaşacak sanırım. Mcan da Paris vizesi için gitti İstanbul’a.

Uyurum herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder