Hürriyet

24 Mart 2011 Perşembe

daha güzel bir perşembe değil

Bana günlerdir saydırıyorsundur muhtemelen. Ama yapmacık samimiyetini görmüyor da değilim. Sen istedin, istemeye istemeye, ben de gideni taciz etmeyip, yan yollardan hıncını çıkartan her erkek gibi yaralarıma anason bastım. Bana kalırsa, seni rahatsız etmekten daha iyi bir yöntem bu. Bunu neden mi söylüyorum? Çünkü benden beklediğin şey bu bana kalırsa. Ben, senin için değil, kendim için senden uzak kalıyorum aslında. Bundan dolayıdır ki, benim iyi yada kötü olduğumu hissetmene gerek yok, kaldı ki hissedemezsin. Bundan dolayıdır ki, benim yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı hiç bilmedin ve bilemeyeceksin. Bilmek için de en uygun yerde olmadın, olabileceğin zaman da ben orada değildim. Kısmet değilmiş, kaldı ki ben geri dönüşlere inanmayan biriyim. Yani bu aşk burada biter ve ben çekip giderim diyeceğim noktadayım. Hafızamın sana ait kısımlarını büyük bir zevkle silmeye çabalıyorum. Çok istediğim bu şeyi, çok yakında gerçekleştireceğimden şüphen olmasın.

Vazgeçmek de normaldir bu hayatta. Vazgeçmek çok normal. İçimde ölen biri var. Vazgeçmenin şarkısı belki sana demek istediğimi anlatır daha iyi.

'içinden git diyorsun, duyuyorum gülüm
gideceğim son olsun'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder