Hürriyet

26 Mayıs 2011 Perşembe

82

Ales'e girdiğimi yazmadım ama 82 aldığımı yazabilirim buraya. Tabi şu ana kadar üzerinde durmadığım yabancı dil sınavlarından da geçersem, istediğim yere girebiliyorum. Elbette ki, 2000lerde her iletişimcinin gözünde Bilgi Üniversitesi var. Şu anda adını hatırlayamadığım biriyle görüşmem gerekiyor Bilgi, İzmir temsilcisi olarak. Eminim ki, onunla görüştükten sonra kafam netleşecek.

Bir de bugün korkunç bir yanma vardı midemde. Çözemedim sebebini. Sonra boyun tutulması da vardı. Bunun sebebi yok. Korkudandır diye düşünüyorum. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar realist bir rüya/kabus gördüm. Zor oluyor alışmak tabi bu kadar gerçekçi olanına.

Son çarşamba günü de sona erdi işte. Bir daha Almanca dersi yok, bir daha... bu okul için bir daha yok en azından.

Son perşembe gününün ilk saatlerinden sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder