Hürriyet

1 Haziran 2011 Çarşamba

Ortaya Karışık -son-

Aralık ayında başladık biz bu programa. Bir gün Hasan Şeker geldi dedi ki, 'ya ben tek başına yapamıyorum, bi el atsana.' ben de kıyamadım konuk oldum. Ondan sonra olaylar gelişti...

böyle olmasa da, hemen hemen buna benzer oldu bu programın yapımı;

Hasan davet etti, gittim. Çok eğlendik. Sonra Hasan'a ayak yapmaya başladım. Sonra bir baktım programa dahil olmuşum.

Giderayak iyi eğlence oldu ama bana. Sonra dinleyenler bile eğlenmiştir yer yer. Hiç şüphesiz Hasanla benim kadar değil ama.

Benim mikrofonla sandalyem bi sorunluydu. Onca programda bu ikisiyle güreşmemin nedeni bunlardı. Yoksa deli değilim dans edeyim :)

Hasan 9 program yaptık diyor. Çok bile olmuş. Bana daha çok geliyor çünkü. Bir ara aralıksız program yapmaya kalkmıştık. Nereden baksan 20-25 olmalıydı.

Fikir son anda geldi, şansımızı kaybettik; ilk hafta bir de son hafta yapıp programı keyfimize bakardık.

Reytinglerde neden birinci olduğumuzu anlamadım uzun süre. Sonra şehir dışından ki özellikle İstanbul'dan çılgıncasına dinlediğimizi öğrendim. Daha yeni.

Bizi her programda dinleyen iki manyak vardı; yarenim ve Deniz. Bir de Peluş vardı, birebir maruz kalan. O kadar cheesecake yap sen, o kadar ev sahipliği yap benim gibi adama yeri geldiğinde, sonra bir de birebir maruz kal 'Ortaya Karışık'a.

Bizi yalnız bırakmayıp, her programda taciz eden Sarphan, Halil ve Eren'e teşekkür ediyorum. O camlarla daha az oynasınlar, pis o camlar.

Ya tekrar düşününce, mikrofonsuz kalmak ne garip şey yahu?

İçimde ukde kalan her şeyi yaptım programda. Şarkı bile söyledim ki oy oy oy.

İsim veremesem de yanımızda olan, hemen hemen her programda bizi dinleyen, ratinglerde herkesi şaşırtan herkese teşekkürler.

Biz kapattık ortaya karışık'ı.

Belli bir ücrete seneye kalırım İzmir'de. Parayı şimdiden toplayın devam etmesi için.

4 yorum:

  1. Hayatta olduğum en iyi şeydi belki de o manyaklık hali. Sesinizi soluğunuzu özledim daha 6. günde. Bir ömür geçmez böyle, kendinize bir frekans edinin acil.

    YanıtlaSil
  2. :) alabilirsem kayıtların hepsini alıcam. sonra hep beraber dinleriz bütün programları :)

    YanıtlaSil
  3. Ben buna ne derim bilirsin; kadayıf üstü kaymak olur! :)

    YanıtlaSil
  4. onu yiyemedik 1 senedir. ama yicez :) söz, kesin.

    YanıtlaSil