Hürriyet

17 Ağustos 2011 Çarşamba

17 ağustos

neden bu kadar yorgunum ki bu kadar onu anlamadım. saati kapatıp, yarım saat daha uyuyup 8.29'da uyanacak kadar ben ne yaptım yahu? gerçi son günlerde o listeleme sırasındaki standartizasyon yormuş olabilir beni. muhtemelen onunla alakalı. şimdi en azından daha az yapacağım iş var. hem haftanın üçüncü günü de sona erdi zaten. çok şukela.

ev bakıyorduk bana ne güzel, herkes de hevesliydi; komşu kızı hollanda'ya gitti. ozan da 'sikerler, ev bakınca sana seni evden kovuyormuş gibi hissediyorum' dedi. hey allam kaldık burda :)

günlerdir, haftalardır midem bulanmıyor, midem hayatımı engellemiyor ilaçlar sayesinde. gerçi ben de baya toparladım ekstralarımı. ciğerler de son müdahele ile toparlanıyor gibi. en azından artık kaburgalarıma baskı yapmıyorlar. ki yaşamam için bir miktar daha şans veriyor bana. güzel yani. bir de şu uykuluktan çıktım mı şukela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder