Hürriyet

21 Ağustos 2011 Pazar

6 yaş bunalımı

2007 ilkbaharına kadar gidememem şu anda ama bugünü anlatabilirim, o günlere atıf yaparak. bu akademik kelimeyi kullanmamam gerekiyordu, zira kendisi ilgim dışı ama yapacak bir şey yok. kullandım gitti.

ozan var bizde bol miktarda. bir tanesinin de minicik yavrusu var, yeğen olur kendileri. 4 yıldır haberim var kendisinden. el kadar olduğu zamanları hatırlıyorum. ama görüşmek şimdiye kısmet ve nasip oldu. gittik guvaj boyamızı aldık, sonra geçtik karşıya. gittik eve, verdik hediyemizi.

yeğenimiz ece, 6 yaşına giriyor çarşamba. hepimiz iş güç sahibi olduğumuz ve haftaya bayramdan ötürü burada olmayacağımız için bugüne denk geldi kutlama.

çok utangaç, ilk zamanlarda öpemedi bile :) benden kaçan nadir insanlardan biri esasında kendisi. bir ara teşekkür öpücüğü alıyordum, dudaklarını hisseder gibi oldum... içeri kaçtı :)

parka indik sonra. tuttum elinden, o sırada kendisi için yiğit abim kıvamına bile geldim. tahtıravalliye bindik, sonracığıma kaydıraktan kaydık. ikincisini ben yapmadım, kırılırdı.

giderken de aldım öpücüklerimi :) nedense herkesler pek bir şaşırdı bu kadar çabuk ısınmasına ece'nin. benden bahsediyorsunuz lan! neden bu kadar zor olsun ki?

prototip aldım. ben de kendisinden bir tane sahip olmak istiyorum. ileriki zamanlarda göreceğiz o kısmı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder