Hürriyet

12 Ağustos 2011 Cuma

Koy Koy Koy

Bir evde aynı şeyi aynı anda düşünen iki kişi, evin geri kalanları için ağır tehlikeli olabilir. Yok, henüz tehdit oluşturacak durumda değiliz.

Benim kafam bitik ama. O konuda anlaşalım; 3 gündür bitik vaziyetteyim mental olarak. Ama mutsuz değilim. Aldığım her övgü, daha da cesaretlendiriyor beni. Dahası da olacak zaten. Neyse, az önce komşu kızı uğurladım Erasmuslara. Bence değerlendirebileceğim kısıtlı zamanı uğruna harcayacağım ender kimselerden biri. Gitsin gelsin, ocakta yine görüşürüz hep beraber. Görüşeceğiz de hem.

Neyse, eve dönüyorum almışım Ice Tea ve evin en büyük gideri olan sigaraları. Dilime takılıyor ‘…dünyanın merkezi bu meyhanedir…’ merdivenleri çıkıyorum, ‘koy koy koy’…. Oysa üzüntülü bir gece de değil, aksine hafta sonum lan! Öküz gibi uyuyabileceğim iki günüm var önümde.

Duşa giriyorum, çıkıyorum, ‘… öğrendim alemin sırrı nedir/ dünyanın merkezi bu meyhanedir…’ Ozan geliyor, şarkıyı açıyor, ‘bu şarkıyı biliyor musun?’

‘oha’ diyorum fütursuzca. Lan bunu ben zaten söylüyordum, duymadın mı diyorum. O da duymasının teknik olarak mümkün olmadığını belirtiyor.

Velhasıl çok korkunç lan, daha hayal dünyasında zaten sırt sırta vereceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder