Hürriyet

24 Ağustos 2011 Çarşamba

şark köşesi

yorgunluktan geberiyorum. ilk toplantıma girdim bugün. sanırım, galiba, emin değilim ama kalıcı olabilirim burada. zaten olmak da istiyorum. rahatım, kafa rahat. eylül sonu gibi ev bakarım, ekimde çıkarım evime. güzel olacağını biliyorum.

ev boş, ozanla çift tabancayız. ben uyurken o çalışıyor, o uyurken de ben çalışıyorum. dayısı geldi saatler önce. bu kadar sap çerez çitliyorlar, ben de bir avuç aldım. bu büyük bir sırrımız tabi. alkole dokunamıyorum hala. ara ara ciğerlerim acıyor zira. ama eskisi gibi değil. mesela iki hafta önce, yok ya da üç hafta önce kaburgalarım fenaydı. doğumgünü haftasında zarar görmekten, hatta her şeyimi kaybetmekten. dediğim gibi daha iyiyim. midem çok daha iyi. ciğerleri de zamanla toparlayacağız işte.

ne boksa, sağlık programı gibi olmayı keselim biraz. random konuşmalar ilerliyor. ozan'ın iş durumunu bildiğimden ve dayısının iş durumu beni ilgilendirmediğinden başlarda katılmadım mevzuya. sonra bu kadar sapın bir araya gelmesinde maç mevzusuna geçildi.

evet... hala oradayız. 2 fenerliye karşı yekpare galatasaraylı.

hem de fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi'nden uzaklaştırıldığı gece.

vira bismillah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder