Hürriyet

26 Ağustos 2011 Cuma

tatil öncesi

yarın izmir'e dönüyorum. pek kimselere haber verme kaygım yok. lotro falan oynarım en fazla. geceleri sıkılabilirim. ben en iyisi birilerine bildireyim bunu.

öküz gibi fiziken yorucu bir gün beni bekliyor olacak. işten çık, eve gel, havaalanına yetiş falan...

aps'ye iyi sövdüm saydım. 4 gün boyunca sürünme eşiğinde takıldım. sonunda postamı yolladılar. orduevi kartları çok şekilliymiş. misafir sokamıyoruz. canım sıkılır benim orada. zaten saç maç falana da karışılıyormuş. asker çocuğu bulayım ihtiyaç durumunda lazım olur deyyü.

cuma da bomboş geçecek benim için. ufacık bir işim kaldı. onu yaparsam baya boş olucam. tehlikeli. kimseye görünmeden uyumam lazım.

yıllardır bu kadar çabuk, bu kadar karışık bir yaz sahibi olmamıştım. gittiğim zaman geri dönerdim, şimdi bayram için dönüyorum eve.

eski yazlar geliyor aklıma, çok uzun zaman önceki yazlar. bunlar hakkında cesaretim olursa yazarım.

zira yaz bitiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder