Hürriyet

3 Eylül 2011 Cumartesi

Kerkük Zindanı

‘Kerkük’ün zindanına attılar beni
mazlumlar sürüsüne kattılar beni
bir yanım dağladılar ateşle annem
ne suçum ne günahım yaktılar beni
Türkmen obalarından göçen anneler
ne yuvaları kalmış ne de haneler
gök kubbeyi sarar mazlum feryadım
elbette bir gün güler bize seneler’

Türkmen türkülerini hep sevdim. Benim dönemimden pek çok insana göre de zaten yerel müzikleri tercih oranım hep yüksekti.

3 yaz önce sıcağın altında tüm gün çalışırken ve bir damla suya muhtaçken, söylerdim, söylenirdim. Temmuz ya da ağustostu. Ne olursa olsun çok sıcaktı. O zaman belki şımarıklıktandı buna sığınmam.

Giderken daha başka oluyor. Emmeli ve gömmeli giderken. Dönüşüm olur mu belli değil. Ama artık olmadığım belli. Bundan dolayı susup Cem Karaca’yı konuşturmalı.

http://fizy.com/#s/124gl3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder