Hürriyet

8 Kasım 2011 Salı

herkes gitmiş

öncelikle gecenin 4ünde yazdığım bu zırva -sizin için en azından- tamamen bana ait, kişisel geçmişime ve bahsedeceğim günlerin güzelliğine hasretimden yazıldı. Bu resmi ağızları bırakırsam şayet demek istediğim şey şu, bunu okumak ikinci tekiller için zaman kaybı. Çok merak ederseniz ben size anlatırım. Eğer anlatmaya değerseniz.

'buraya bile aklımdan geçen her şeyin tamamını yazamadım' eylül 2002.

O ayın öncesinde yatan şeyler de 10 sene önce bugünlere denk geliyor. Kasım 2001 nereden bakarsan bak içindeyken oldukça sıkıntılı, bugünden bakınca da 'allahından belanı aramışsın, bulmuşsun' ayıydı.

Şimdi benim hatırladığım zamanlarda o kadar çok isim ve o kadar çok özlediğim şey kalmış ki, size o günleri hatırlatasım geldi. Göksel abla depresyondan para kazanmıştı, kenan doğulu da çukurova'da mevsimlik olarak çalıştığı pamuk kalplerden taşınıp paranın amına koyuyordu. Bir de yonca lodi anlatna diyordu, ama anlatılmaması gereken neydi 10 sene sonra hala anlamış değilim. 3 tanesi bunlardandı işte. muhakkak ki o geyik gelicek, üniversitede olanlar bile hatırlamayabilir bu şarkıların radyoda döndüğü zamanları.

Okuldan dön, Cossaks oyna, mcanla konuş, yat uyu. Hayatın kabacasının bu olduğu günlerdi. Ara ara da 13 yaşın gazıyla aşık olup, kısa zamanda tüm ergenliğimizle unutuyorduk hatunları.

Bugünkü öfkemin, kindarlığımın falan herhalde kaynağı o günlerdi. Öyle olması çok mantıklı çünkü sıkıntıdan bunlara sardırmışım. Öfke var da kindarlıkla falan uğraşamam herhalde, neticede plan ister intikam almak. Kim uğraşıcak allasen?

Bunu vol 1 olarak kabul ediyorum. Telefon klavyesinden parmak kası yaptım zaar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder