Hürriyet

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Ya?



“Rüyanda başrolde değilsen, kabus görüyorsun demektir.”

Vicdanımı temizlemeye çalışıyorum. Olanlardan değil, olmayanlardan kaçmaya çalışıyorum. Seslerden de, sessizlikten de kaçmaya çalışıyorum. “Karanlıkta kelimelerin ağırlığı kat kat artıyor”(Elias Canetti, Marakeş’te Keşmekeş)

Fırsatçılık yapmamaya özen gösteriyorum. Gece erken yattım, güneşin parlak doğmasını umarak. Kabusla uyanmayı hiç beklemiyordum. Oldu. 

Çocuklar var, sokaklar var. Sevgi çok değerli, onların gözlerindeki ışık da değerli… Bana kısmet olmayan o ışıkların onlardan gitmesine izin vermeyeceğim. 

Bir şeyler yapamayacağımı görüyorum artık, şansımı kaybediyorum. 

“Sana baktıkça tatlım, Rus ruletinde kaybetmenin acısı gibi bir acı duyuyorum” (Dodo Conor, Can Çekişmenin İcapları) 

“İçimden Şehirler Geçiyor…” (Feridun Düzağaç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder