Hürriyet

18 Ağustos 2013 Pazar

Yaz Biter

Gecenin bir yarısında H. Hanımcığımızdan iltifat almamış olsam, muhtemelen L&M izleyip uyuyacaktım eve döndüğüm zaman. Oysa işler yolundan çıkmış oldu o güzel iltifatla.

Filmi takriben 24 saat geriye alalım. Rakı kafasının dev bir dinozor, ejderha ve hatta at kafası kıvamına geldiği bir cuma gecesinin akabinde, neredeyse tüm bir gün boyunca baş olsun, boyun olsun bir sürü ağrıyla uğraştım gün boyu. Oysa İzmir’den minik bir lodos havamız vardı bu arada. Adeta İstanbul’a güç gösterisi, meydan okuma, Haydarpaşa’dan haykırma etkisi yarattı misafirlerim.

Yalnız bazı sorunlarımız var;

Belki ben geç kalıyor olabilirim hayatta her şeye ama başka insanlar da o kadar masum değil. Mesela zamansız bir geliş oldu bu. Sadece cumartesiyi değil, cumayı ve pazarı da değerlendirebilirdik. Olmadı. Gerçi Pazar hakkında bir fikirleri olduğunu sanmıyorum ama zaman darlığından her şey sıkışıverdi işte.
Zaman darlığı demişken hani yaz günleri uzun sürerdi? Her şey daha dünmüş gibi geliyor bana. Direnişimiz, güzelliğimiz, sabahlara kadar birbirimizden haber bekleyişlerimiz vardı. Yok olmuş bunların hepsi. Yaz diyoruz, tatil yok diyoruz, çalışıyoruz diyoruz. Bunların hiç mi bir anlamı kalmamış? Kalmamış. 2013 yazına mutluluklarımızı da, geleceğimizi de gömmüşüz meğerse.

Daha önce sıralamıştım, 2013 de berbat, ama iyi bir öğretici yaz olarak yerini alacak.

Hadi bakalım hangi yazımda sıralamışım bu önemli yazları?


Bilene dev bir güzellik J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder