Hürriyet

2 Ocak 2014 Perşembe

Sabah 5'ten sonra evden çıktım, geri dönemedim

Aslında şöyle oldu her şey.

2013 normal seyrinde başladı, daha ilk ayı tamamlanmadan tüm şımarıklığımla silkeledi beni. Sonra ayılmam çok uzun zamanımı aldı. Sonra haziran- temmuz gibi bir kere daha silkeledi. O zaman her şey daha bile kötü oldu.

Sonra ben biliyordum ki bu sene öğretici olacaktı ve öğretici her şey, bir şeyler alırken yerine başka şeyler koyar.

Eylül geldi sonra, ben veda ettim bir önceki hayatıma. Hatta aklımı bulandırmasın diye, önceki hayatımın bana müdahale hakkını elinden aldım.

Sonra ekim geldi, biraz kaos yaşandı ama hemen akabinde kasım geldi. Kasım gelince ben de geri geldim diyebildim. H yoktu, E yoktu ama olsundu. Diğer H ve G de yoktu esasında artık. Daha da acısı Ps yoktu ama bir şekilde yaşamayı başarıyordum.

Sonra aralık geldi ve bu senenin son vuruşunu yaptı.

Mesela ben hep yazın aşık olmuştum. Mesela ben hiç aralık aşklarına inanmamıştım.

Hayat, şanstan ibaret. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder